Abban biztosak lehetünk, hogy a B2B szektor nem egy játszótér, ugyanis profi hirdetéskezelés, precíz mérés, nagyon jól konvertáló landing page-ek, visszautasíthatatlan lead mágnesek és vérprofi módon megtervezett marketing automatizáció nélkül nem lehet érvényesülni.
Érdemes lehet megfontolni a 7Blog B2B szolgáltatását, az online marketing ügynökség adatvezérelt módszerrel dolgozik, kifejezetten javasolt az együttműködés, amennyiben alapvető fontosságú a növekedés, és nemzetközi vizeken is megvetnénk a lábunkat.
A B2B vállalatok nehézségei
A Business to business, azaz amikor más vállalatoknak, cégeknek kínálunk szolgáltatást, terméket, egészen más, mint a végfelhasználóknak történő értékesítés.
Előbbinél nehézséget okoz, hogy lényegesen drágább szolgáltatást igyekszünk “eladni”, s ebből kifolyólag a sales ciklusok is hosszabbak. Kevesebb ügyfélkör jellemzi ezt a szektort, noha az egyszeri tranzakció értéke jóval magasabb, mint B2C esetében.
Mindebből láthatjuk, hogy egy magasabb összegű szolgáltatást eladni nem sétagalopp, pláne ha nem hektikusan szeretnénk egyszer-egyszer eredményeket elérni, hanem valamelyest tervezhető bevételt generálnánk.
Ehhez szükségünk lesz a fentebb is említett lényeges “összetevőkre”, mint profi hirdetések, ellenállhatatlan lead magnetek, integrált marketing automatizáció. Szerencsére a 7Blog online marketing ügynökség minden területen a segítségünkre lehet.
Mit kínálhat számunkra egy full-stack ügynökség?
SEO-optimalizált, jól konvertáló tartalmakat, viselkedésalapon szegmentált hirdetéseket, adatvezérelt optimalizálást, és ez csupán néhány példa.
A pontos, precíz mérés szintén elengedhetetlen, hiszen ezáltal nyílik lehetőségünk a folyamatos optimalizációra, hogy egyre jobban teljesítsenek a kampányaink, s a legjobb eredményt hozhassák.
Ehhez kétségtelen, hogy szükségünk lesz nemzetközi tapasztalatra a stratégiai tervezés szintjén is, természetesen az említett veterán ügynökség rendelkezik is vele, így minden szempontból csak nyerhetünk. Legalábbis, ha a közös együttműködést választjuk.
Miért olyan nehéz boldogulni B2B-ben?
Pontosan tudjuk (a lelkünk mélyén), hogy a döntéseink többsége érzelmi alapon történik, s ez így van akkor, amikor megvásárolunk egy bögrét vagy egy csizmát, megtetszik, úgy érezzük, hogy megérdemeljük, már szinte meg is magyaráztuk magunknak vagy tízféle indokkal, hogy miért lesz rá szükségünk.
Lehetséges, hogy hetekkel később már nem is annyira örülünk neki. De amíg ezt megtesszük pillanatok alatt egy-egy termékkel, egy még magasabb kiadással járó, nagyobb horderejű szolgáltatásnál alaposabban megrágjuk a dolgot.
Az igazság az, hogy ez esetben is bevethető számos pszichológiai trükk, s egyéb tényezők, amelyek az érzelmekre hatnak. Ha azonban nem vagyunk profik ebben, nehézséget okoz egy-egy kampány megtervezése, a landing oldalaink nem hozzák a várt eredményt, a hirdetéseink veszteségesek, kérjünk bátran segítséget profi szakértőktől!
Kép forrása: Pixabay.com
Hirdetés (X)