Üzleti tervekkel, határozott koncepciókkal talán a webáruházak többsége rendelkezik, azonban az online marketing sokaknak gondot okoz. Az Adlab teljes webáruház marketing szolgáltatása sokat segíthet, hiszen így tényleg profikra bízzuk a feladatokat. Nem érdemes kísérletezgetni, hiszen sok pénz mehet veszendőbe.
Keressük meg azt a csapatot, akik megfelelő referenciát tudnak felmutatni és bízzuk meg őket az online marketing terv kidolgozásával.
Milyen termékminőség esetén érdemes belevágni?
Általában a prémium termékek azok, amelyek ki tudják termelni ezt a marketing lehetőséget. Mivel az alacsonyabb árú termékek esetén a haszonkulcs alacsony, ezért nem tud annyi profitot termelni, hogy ezt ki lehessen belőle gazdálkodni.
Mivel minőségi a termék, ezért a vevők sem nagyon reklamálnak és a garancia sem okozhat problémát, valamint ezek a termékek általában környezetbarátabbak is.
Milyen legyen a termékválaszték?
A termékkínálat nem is annyira fontos, de a termékből elérhető készlet mennyisége annál inkább. Mivel webáruházról van szó, ahol 1-2 napon belül ki kell szállítani a terméket, így csak megfelelő készlettel érdemes belevágni.
Erős aktivitást kell mutatni
A marketinghez nem mindenki ért, pedig a termékeket csak ennek a segítségével lehet a leggyorsabban értékesíteni. Egy jól átgondolt és igényesen kivitelezett weboldallal sokkal több mindent el lehet érni, mint egy egyszerűbb webáruházzal.
Egy ilyen áruháznál az organikus forrásokból származó bevételekkel is szép eredményeket lehet felmutatni. Ám ennél azért nagyobb potenciál is lehet ebben. Folyamatosan figyelve a környezetet, a konkurenciát, jó eredményeket lehet elérni.
A Google Ads segíthet
Sok esetben a szakemberek, mint például az Adlab azt látják a Google fiókok megnyitásakor, hogy magukkal a hirdetésekkel nagy gondok vannak. Mivel jó minőségű oldalról beszélünk, így ennél sokkal jobb eredményeket is el lehet érni odafigyeléssel. Keressünk olyan ügynökséget, akik garanciát vállalnak a munkájukra, hogy még véletlenül se szaladjunk bele ilyen problémába legközelebb.
Hogyan csinálják ezt a profik?
A legkeresettebb és a legnagyobb haszonkulccsal rendelkező termékeket választják ki és ehhez leválogatják a kulcsszavakat. Olyan keresési kampányokat indítanak, amelyek az eddigi organikus látogatásokat egészítik ki.
Dinamikus keresési hirdetéseket állítanak be, így azokra a kifejezésekre is érkezhetnek látogatók, amire eddig még senki sem gondolt. Később ezeket át lehet alakítani normál keresési hirdetésnek.
Smart Shopping kampányokat indítanak, amelyek a display csatornákon futnak így a látogatók egy-egy termékhirdetés láttán egészen a weboldalig eljutnak. A költségkeretet optimalizálják annak érdekében, hogy a legjobb legyen a kampány megtérülése.
Negatív kulcsszavakkal finomhangolják a kampányokat, hogy ezeket a kereséseket elkerüljék ezáltal pénzt lehet megtakarítani.
A CPC ajánlatokat úgy állítják be, hogy azok hosszútávon is profitot termeljenek. Használják a smart bidding és a manual bidding megoldásokat, így a költségeket még jobban vissza tudják szorítani.
Kép forrása: Pixabay.com
Hirdetés (X)